دیگه از الان به بعد تو سمت تو


من سمت من.....!


!

نظرات 1 + ارسال نظر
یار مهربان سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.pdf-ketab.com

19.0123455229415.77762374034سلام
یار مهربان ! کیست؟
یار مهربان شما ضمن آرزوی لحظات شاد و خوش برایتان عرض مختصری با شما دارد.
شاید خیلی از ما در زندگی گمشده ای داریم که اگه پیدا میشد قدم هایمان را استوار تر بر میداشتیم و به آرمانهای زندگیمان زودتر دست میافتیم !
نمیدانم ولی این امکان وجود دارد که ردپای گمشده شما در وب سایت من باشد
همینک منتظر قدوم سبزتان هستم


اگه وبسایت من نظر شما دوست عزیز رو به خودش جلب کرد لطف کن و کد لوگوی سایت را در وب زیبایت بگزار و خبرم کن تا من هم شما را لینک کنم
یار مهربان ( . . . ) دوست دار شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد